tag:blogger.com,1999:blog-3834110998576950399.post7519325128943068271..comments2023-09-27T10:14:36.665+03:00Comments on ο βιβλιοθηκάριος: "Να καλλιεργήσωσι δύο βλαστούς, εκεί που πρότερον ηύξανε μόνον εις"Γιώργος Κατσαμάκηςhttp://www.blogger.com/profile/02469580030887410045noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3834110998576950399.post-45532811976021535272015-03-30T11:33:43.285+03:002015-03-30T11:33:43.285+03:00Συμφωνώ με το συλλογισμό. Ωστόσο σκέφτομαι πόσο πρ...Συμφωνώ με το συλλογισμό. Ωστόσο σκέφτομαι πόσο προωθητικά λειτουργεί η διδασκαλία της γνώσης όταν συνδέεται με τις ανάγκες και τα ερεθίσματα. Πόσο στεγνή, θεωρητική, βαρετή και ανούσια η φυσική και η χημεία που διδάχτηκα ακριβώς γιατί ποτέ δεν με κέντρισε ως απτός κόσμος.Γιώργος Κατσαμάκηςhttps://www.blogger.com/profile/02469580030887410045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834110998576950399.post-51965300718733650992015-03-28T11:17:23.324+02:002015-03-28T11:17:23.324+02:00Πολύ ενδιαφέρον. Και δείχνει επίσης τον σημαντικό ...Πολύ ενδιαφέρον. Και δείχνει επίσης τον σημαντικό και προοδευτικό ρόλο της Ιόνιας Ακαδημίας. Πάντως, μου γεννήθηκε ένας προβληματισμός: η αναγκαιότητα η γνώση να καταλήγει στην εφαρμογή. Φοβάμαι πως δεν μπορεί αυτό να γενικευθεί, ακόμη και στα σχολικά βιβλία. Η γνώση καταρχάς σκέφτομαι ότι θα πρέπει να καλλιεργεί και την ανάγκη αναζήτησης νέας γνώσης, την περιέργεια, τη σκέψη την ίδια και οπωσδήποτε η διαθεματική προσέγγιση είναι αυτό που μπορεί να συμβάλει στην πρόσληψη και στην κατανόηση των γνώσεων που δίνονται στα παιδιά μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σκέψεις κάνω, χωρίς να είμαι παιδαγωγός βέβαια.<br />Πάντως, ωραία ευκαιρία μου έδωσες πάλι!Κατερίνα Τοράκηhttps://www.blogger.com/profile/02428172203922963352noreply@blogger.com