Το "Ηραίον" υπήρχε βέβαια και πριν το 1931, αλλά όπως μαρτυρά το "Παρλάν" (το βραχύβιο ελληνικό κινηματογραφικό περιοδικό του μεσοπολέμου) στο τεύχος 16 του Δεκαπενταύγουστου εκείνης της χρονιάς "δεν μας παρουσίασε τίποτα το ενδιαφέρον, εκτός μερικών έργων ως "η Ουγγρική τραγωδία", "Κιβωτός του Νώε" κ.α.
Στην Κόρινθο είχε όμως μόλις κάνει την εμφάνισή του εκείνη τη χρονιά και ένας νέος κινηματογράφος, το "Ατελιέ". Κατά τον συντάκτη της επαρχιακής κινηματογραφικής ειδησεογραφίας του "Παρλάν" η πόλη "επέκτησεν ένα άριστον κέντρον ψυχαγωγίας". Εκεί παίχτηκαν εκείνη τη χρονιά τα έργα "Πριγκήπισσα εις το ταξί της" με την Βίλμα Μπάνκυ, ο "Γαλάζιος Άγγελος" με τον Γιάννιγξ και την Μαρλέν Ντήντριχ, "Τα χείλη σου είνε μελωδία" με την Λίλιαν Χάρβεϋ, "Ερωτικό βαλς", "Ξεβούρκωμα", "Η Ντόλυ τόχει ρίξει έξω", "Ζιγκολώ", "Δυο καρδιές σ' ένα βαλς" με τον Βίλλυ Φορστ.
Το "Ατελιέ" έπαιξε αμέσως μόλις βγήκε στις αίθουσες και τη "Στέλλα Βιολάντη" με την Ελένη Παπαδάκη (ο πρωταγωνιστικός ρόλος είχε αρχικά προταθεί στη Μαίρη Σαγιάνου - βλ. και εξώφυλλο). Τα γυρίσματα τη "Βιολάντη" είχαν ολοκληρωθεί μόλις τον Απρίλιο του 1931.
Θα ήταν ενδιαφέρουσα μια μικρή ιστορία των κινηματογράφων της Κορίνθου, υπήρξαν χρόνια που υπήρχαν πολλοί στην πόλη, χειμερινοί και θερινοί. Βρίσκω εκπληκτικό πως οι Κορίνθιοι του '30 είδαν το "Γαλάζιο άγγελο" ένα χρόνο μετά την πρώτη προβολή του στο ιστορικό Gloria-Palast του Βερολίνου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου