Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Το ποίημα της Ασπασίας



Ήρθε η υπηρεσία του Δήμου
Και τον πήρε
Έβγαλαν χθες στο πεζοδρόμιο
Τον καναπέ της Σωσώς
Οι νέοι ένοικοι

Μέχρι να 'ρθει το φορτηγό της αποκομιδής
Περάσαμε όλοι από 'κει -
νεκροί, ζωντανοί
Και κάτσαμε πάλι για έναν ελληνικό
Ένα συκαλάκι
Μια καλημέρα

Οι καναπέδες
Μια μέρα πετιούνται στη χωματερή
Και στέκουμε απορημένοι
Ζωντανοί και φαντάσματα:

Πού θα λέμε τώρα τα νέα μας;

***
Ο πίνακας είναι του Γιώργου Ρόρρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: