Και τον πήρε
Έβγαλαν χθες στο πεζοδρόμιο
Τον καναπέ της Σωσώς
Οι νέοι ένοικοι
Μέχρι να 'ρθει το φορτηγό της αποκομιδής
Περάσαμε όλοι από 'κει -
νεκροί, ζωντανοί
Και κάτσαμε πάλι για έναν ελληνικό
Ένα συκαλάκι
Μια καλημέρα
Οι καναπέδες
Μια μέρα πετιούνται στη χωματερή
Και στέκουμε απορημένοι
Ζωντανοί και φαντάσματα:
Πού θα λέμε τώρα τα νέα μας;
***
Ο πίνακας είναι του Γιώργου Ρόρρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου