Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Τω αγαπημένω μου υιώ

Τω αγαπημένω μου υιώ
Αποστολάκη
Ο πατήρ
Δημήτριος Σαχίνης
Θες/νίκη 1942
Σεπτέμβριος

Το βιβλίο είναι «τα τετράδια του Παύλου Φωτεινού», το πρώτο βιβλίο του Στέλιου Ξεφλούδα, συγγραφέα έργων γνωστών για την κυρίαρχη τεχνική τους του «εσωτερικού μονολόγου».

Ο «Αποστολάκης» είναι ο  Απόστολος Σαχίνης, κριτικός λογοτεχνίας, πανεπιστημιακός και μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Τότε 23 ετών. “Sahin” στα τούρκικα σημαίνει «γεράκι».

Ο Δημήτριος Σαχίνης πέθανε. Ο γιος του Απόστολος Σαχίνης πέθανε. Ο Στέλιος Ξεφλούδας πέθανε. Και μια δροσερή κοπέλα ζήτησε σήμερα και μελέτησε ένα βιβλίο που εκδόθηκε πριν 81 χρόνια και χαρίστηκε πριν  69 χρόνια από ένα πατέρα σε ένα γιο. Κοιταχτήκαμε όταν της έδειξα τη σελίδα τίτλου και χαμογελάσαμε με νόημα ο ένας στον άλλο.

7 σχόλια:

Τσαλαπετεινός είπε...

Στο έχω πει ότι σε ζηλεύω; Μάλλον ναι, αλλά θεωρώ ότι σήμερα με αφορμή αυτό το ποστ, πρέπει να σου το ξαναπώ.

;-)

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Έχω αποφασίσει πως δεν θα τα αφήνω να περνούν κάτι τέτοια- θα τ αιχμαλωτίζ εδώ με τον τρόπο μου.

υγ.:Σε δελεάζω πάντως φίλε :)

Τσαλαπετεινός είπε...

Με το αγκίστρι καρφωμένο στο ράμφος είμαι. Τα δολώματα, όλα τα έφαγα!

Dina Vitzileou είπε...

Γιώργο, πολύ σ΄ ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας, αυτές τις παράξενες συναντήσεις,που προκαλούν τα συναισθήματά μας και την σκέψη μας.
Καλές γιορτές!

Σταυρούλα είπε...

Τυχερέ,Γιώργο! :)

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Ελπίζω να τα πούμε από κοντά Ντίνα :)

Ρενάτα, παρέχω ξενάγηση στον κόσμο μου...

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Τσαλαπετεινέ,θα σε πιάσω κάποια στιγμή, δεν μπορεί... :)