Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Ποντάρει στους βιβλιόφιλους ο Ευθυμίου

Από χθες που διάβασα στην Ελευθεροτυπία την είδηση στέκομαι βουβός, με απλανές βλέμμα και ανήμπορος με ήχους, νοήματα, ματιές να επικοινωνήσω με το περιβάλλον μου.
"Ο Π. Ευθυμίου ποντάρει στους βιβλιόφιλους ψηφοφόρους μοιράζοντας σελιδοδείκτες με φαρδιά πλατιά την υπογραφή του και την υπενθύμιση «υποψήφιος στη Β' Αθήνας» με τα απαραίτητα τηλέφωνα επικοινωνίας. "
Όπως ξέρουν όμως οι βιβλιόφιλοι, οι εκδότες και οι βιβλιοθηκονόμοι, μετά τη δημιουργία των 499 πρώτων σχολικών βιβλιοθηκών, ο πρώην δημοσιογράφος του ΔΟΛ εξήγγειλε ως υπουργός Παιδείας (2000) την δημιουργία 1000 νέων. 4 χρόνια μετά και ενώ δεν είχε γίνει τίποτα «μείωσε» την υπόσχεση σε 638 και εκδήλωσε ενδιαφέρον για την επάρκεια σε αντίτυπα των εγκεκριμένων τίτλων για τις σχολικές βιβλιοθήκες. Ανήγγειλε τη χρηματοδότηση για εμπλουτισμό των πρώτων 499. Καμιά υπόσχεσή του δεν υλοποιήθηκε. Δεν ανανέωσε τις συμβάσεις των βιβλιοθηκονόμων για τις πρώτες βιβλιοθήκες, πολλές από τις οποίες έμειναν κλειστές ελλείψει προσωπικού και δεν εκταμίευσε χρήματα για τον εμπλουτισμό τους.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ θεωρείται νεκροθάφτης των σχολικών βιβλιοθηκών. Γι' αυτό μου έκανε εντύπωση πώς απευθύνεται στους βιβλιόφιλους ο πρώην υπουργός...
Αλλά είπαμε... πρέπει να ξεχάσουμε το παλιό ΠΑΣΟΚ...

6 σχόλια:

aikker είπε...

Μπα, μην σου κάνει εντύπωση. Απευθύνεται στους "βιβλιόφιλους" γενικά, που η συντριπτική τους πλειοψηφία απλά αγαπούν το βιβλίο (και καλά κάνουν - αλλά...) και δε νοιάζονται για το background και τα πεπραγμένα στις βιβλιοθήκες, και δη τις σχολικές. Ψιλά γράμματα αυτά... Ποιός ψηφοφόρος θα νοιαστεί και θα ρωτήσει για τέτοια θέματα;;; Κανένας βιβλιοθηκονόμος "γραφικός" ίσως; :(

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Να σου πω την αλήθεια Κατερίνα μου ήρθε λίγο βαρύ το "γραφικός"... χαχαχα... Να σκεφτείς πως μου είχε έρθει η ιδέα να γράψω για τους "δέκα (τι μανία και αυτή) πολιτικούς που μισούν τις βιβλιοθήκες", αλλά με τέτοιον "ένα" δεν κρατήθηκα...

ggk είπε...

Είμαι τόσο μα τόσο απογοητευμένη και στενοχωρεμένη που δε μπορεί να γίνει τίποτα σε αυτό το τόπο.. Εμένα πάντως αν τύχει και μου δώσουν σελιδοδείκτη θα τα ακούσουν ένα χεράκι.

aikker είπε...

....να γράψω για τους "δέκα πολιτικούς που μισούν τις βιβλιοθήκες"...
Δεν είναι κακή ιδέα! :-D
Τώρα, για τον αριθμό δεν ξέρω...

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Γωγώ η απάντηση της Κατερίνας, κυρίως το σαρκαστικό περιτύλιγμα, προς απάντησή μου...

ggk είπε...

Ναιαιαιαιαι!! Κατερίνα ανυπομονώ να διαβάσω το post. Είμαι σίγουρη ότι δε θα δυσκολευτείς να τους βρεις.