Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Είμαι η αλήθεια που κρύβω


Σκέψου αν αντί για συμβολικές συγκεντρώσεις, συμβολικές διαμαρτυρίες, συμβολικές καταλήψεις, σύμβολα του αγώνα, συμβολοποιήσεις και μηνύματα που παίρνουν τη θέση της ζωής που χάνεται


Βγαίναμε μια μέρα στο δρόμο με μπλούζες που θα έγραφαν τα μικρά ή μεγάλα μας μυστικά – τότε ο συμβολισμός θα είχε ένα κόστος, αλλά και μια δικαίωση για όσους σκότωσε ο ρατσισμός και η μικροαστική ηθική. Τότε εμείς θα ήμασταν τα σύμβολα, όχι οι νεκροί.


ΕΙΜΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ
ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΟΣ
ΕΧΩ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥΤΣΟ
ΜΙΣΩ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΓΥΦΤΟΣ
ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΒΥΖΙΑ
ΕΧΩ ΚΑΡΚΙΝΟ
ΕΙΜΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΑΝΙΚΑΝΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΕΧΩ ΑΚΡΑΤΕΙΑ
ΕΙΜΑΙ ΜΥΩΠΑΣ
ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΕΓΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΑ ΒΙΑΣΜΟΥ
ΕΧΩ ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ
ΕΧΩ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
ΕΧΩ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: